نمایشگاه گردشگری سال جاری به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود

به گزارش نقد و بررسی کالاهای دیجیتال، عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: نمایشگاه گردشگری سال جاری به اهداف از پیش مشخص شده رسید.

نمایشگاه گردشگری سال جاری به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود

اکبر غمخوار عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران امروز دوشنبه 29 بهمن 97 در گفت وگو با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال، اضافه نمود: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته سال جاری با ساختاری جدید برگزار گردید و توانست به اهداف از پیش معین شده دست پیدا کند.

او توضیح داد: در نمایشگاه های سال های گذشته بیشترین فضا به دفاتر خدمات گردشگری استان تهران و فروش تورهای خروجی اختصاص داشت، اما با تغییر نگرش در این حوزه و در اولویت قرار دریافت توسعه ایرانگردی، سال جاری بیشترین فضا به استان ها و معرفی ظرفیت های تاریخی، طبیعی و جاذبه های نقاط مختلف کشور اختصاص داده شد.

غمخوار اضافه نمود: با این رویکرد، سال جاری شاهد معرفی آداب و رسوم، فرهنگ و صنایع دستی نقاط مختلف کشورمان در نمایشگاه گردشگری بودیم که همین امر زمینه خوبی برای توسعه گردشگری داخلی را فراهم می آورد.

عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی توضیح داد: تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه سال جاری به شکل قابل توجهی افزایش داشت، همچنین خوشبختانه بازدیدکنندگان بسیاری جذب نمایشگاه شدند.

او با اشاره به تنوع محصولات گردشگری ارائه شده در دوره دوازدهم، ادامه داد: حضور هیئت های خارجی، برگزاری کارگاه های تخصصی و حضور مشتاقانه شرکت ها و صنایع وابسته به حوزه گردشگری، از مزایای نمایشگاه سال جاری بود.

غمخوار اضافه نمود: این نمایشگاه نقاط ضعفی هم داشت که باید مورد آنالیز و آسیب شناسی قرار گیرد و کوشش گردد تا سالهای آینده نمایشگاهی شایسته تر برگزار گردد.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه گردشگری سال جاری به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری سال جاری به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید